KORTINGSARTIKEL GEKOCHT. MAG IK DEZE NOG RUILEN

Je mag de artikelen retourneren. Hierbij gelden dezelfde retourvoorwaarden als een volprijs artikel. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen (anders dan het passen van het artikel) mogen zijn en dat etiketten of prijskaartjes niet zijn verwijderd. Al onze pakketten bevatten een retourformulier dat je kunt gebruiken als je artikelen terug wilt sturen. Heb je deze niet dan kan je het formulier hier downloaden. Meer informatie over retourneren vindt je onder retourbeleid op onze website.

KOMEN UITVERKOCHTE PRODUCTEN NOG OP VOORRAAD

Per product is dit verschillend. Geef door welk product jij wilt en wij kijken voor jou of het gewenste product nog op voorraad komt! 

WELKE KLEDINGMAAT KAN IK HET BESTE KIEZEN

De collectie valt naar maat, dus onze kleding valt niet groter of kleiner dan normaal. Schoenen, bokshandschoenen en beschermende artikelen regulier zoals je gewend bent. Natuurlijk kan je altijd contact met ons opnemen voor deskundig advies.

IS HET MOGELIJK EEN BESTELLING TE ANNULEREN

Mocht jij jouw bestelling willen annuleren om welke reden dan ook, kun je het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Als de bestelling nog niet doorgevoerd is bij ons depot is het mogelijk om de bestelling te annuleren. Mocht je hierna graag een correcte bestelling willen plaatsen, geven wij jou winkeltegoed om de bestelling te betalen.

MET WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN KAN IK AFREKENEN

  • Credit card
  • Ideal
  • PayPal
  • Bancontact
  • Sofort
  • Apple Pay

HOE GEBRUIK IK MIJN KORTINGSCODE

Als je een kortingscode hebt gekregen van Budoshop Hilversum, kun je deze invullen tijdens het bestelproces. Dit wordt aangegeven bij het invullen van je gegevens.

IK HEB EEN VERKEERD ADRES INGEVULD. HOE WIJZIG IK DIT

Neem gerust contact op wanneer je een foutje in jouw adres hebt gemaakt. Probeer dit wel zo snel mogelijk te doen. Wij zullen proberen dit op te lossen voor jou.

HOE MAAK IK EEN BUDOSHOP HILVERSUM ACCOUNT AAN

Je kunt een account aanmaken tijdens een bestelling. Je kunt je account te allen tijde ongedaan maken. Lukt dit niet direct, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

JOUW VRAAG STAAT HIER NIET BIJ?

Neem gerust contact met ons op zodat wij jouw vraag kunnen beantwoorden.